??Ad decus ecclesiae quae fovit et extullit illum,Sugerius studuit ad
Publié le 17/05/2020
Extrait du document
« …… Ad decus ecclesiae quae fovit et extullit illum, Sugerius studuit ad decus ecclesiae. Deque tuo tibi participans, martyr Dionysi, Orat ut exores fore participem paradisi. Annus millenus et centenus quadragenus annus erat Verbi quando sacrata fuit. Versus etiam portarum hi sunt : Portarum quisquis attollere queris honorem, aurum nec sumptus, operis mirare laborem, Nobile claret opus, sed opus quod nobile claret, clarificet mentes, ut eant per lumina vera, quale sit intus in his determinat aurea porta. Mens hebes ad verum per materialia surgit, et demersa prius, hac visa luce resurgit. Et in superliminari. Suscipe vota tui, judex districte, Sugeri. Inter oves proprias fac me clementer haberi. A l'ornement de l'église qui l'a nourri et élevé Suger s'est employé à l'ornement de l'église. Participant de toi, pour toi, martyr Denis, Il prie pour que tu obtiennes qu'il participe au Paradis. C'était l'an mil cent quarante du Verbe quand elle fut consacrée. Et, sur les portes, les vers suivants : Qui que tu sois, qui cherches à exalter l'honneur des portes, n'admire ni l'or ni la dépense, mais le travail de l' œ uvre. L' œ uvre noble resplendit, mais que cette œ uvre qui brille dans sa noblesse illumine les esprits afin qu'ils aillent, à travers les vraies lumières, vers la vrais lumière où le Christ est la vraie porte. Ce qui se trouve dans ce lieu, la porte dorée l'explique. L'esprit engourdi s'élève vers le vrai à travers les choses matérielles et, plongé dans l'abîme, à la vue de cette lumière, il resurgit. Et sur le linteau :. »
↓↓↓ APERÇU DU DOCUMENT ↓↓↓
Liens utiles
- Si absis uspiam / aut ibi si cesses, evenire ea satius est / quae in te uxor dicit et quae in anima cogitat / irata quant illa quae parentes propitii - Si tu tabsentes ou si tu tattardes, mieux vaut quil tarrive ce que dit et pense de toi une épouse en colère que ce que se figurent des parents trop bons !
- Quae dolent molestum est contingere
- Per quae peccat quis per haec et torquetur
- Pericla timidus etiam quae non sunt videt
- Est profecto deus qui quae nos gerimus auditque et videt